Sigueu benvinguts (2)

Ara fa dos anys m’obligaven a obrir un blog. No ho entenia massa, perquè tampoc tinc massa coses interessants a explicar. Ara, però, les coses han canviat. Segueixo sense tenir massa coses interessants a explicar, però tenir una nova vida sense el dia a dia de la feina fa que busquis nous reptes i al.licients. Aquest potser n’és un. No sé de què parlaré. Suposo del què em vingui de gust segons el dia. Nàstic, castells, futbol en general, la vida, la ràdio, les amistats, Tarragona 2017… Tinc unes quantes coses al cap. No espereu res de l’altre món, eh! Perquè a mi, sobretot, el què m’agrada és explicar les coses a la ràdio i no tant escriure-les. Gràcies a tots pel suport!

Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Sigueu benvinguts (2)

  1. I un servidor que et llegirà. Salutacions Carles!

    • Carles Cortés ha dit:

      Moltes gràcies!!!

      Ja veus que el bloc és un poti-poti de coses…
      Escric del què tinc ganes.
      Ja veuràs que poques vegades parlaré del Barça o el Madrid.

      Si necessites qualsevol cosa, ja ho saps! A la teva disposició!

      Una abraçada ben gran!

Deixa un comentari